wtorek, 14 kwietnia 2015

Wywiad z Enigmą

Tak sobie pomyślałam .. wywiad z Enigmą co prawda był już na moim blogu, ale Ci którzy go nie widzieli.. (co mogą?) Mogą go sobie tu poczytać :D A tutaj link do mojego bloga :) Klik : http://crazymousestfm.blogspot.com/




1.Jak masz na imię?
1. Mam na imię Ewa :)
2.Od ilu lat projektujesz?
2. Projektuję już od około 2 lat.
3.Jakie są Twoje ulubione projekty?
3. Moje: Grell, I praca na Mystic, Baletnica, Annie (ta pierwsza)
Innych projektantek: pierwsza praca I- chan, praca Rity 22 na Mystic, Glam Rock ani828 art, "Czerń i Biel i Czerwień" Anulak224 oraz "Alicja w Krainie Czarów" funcake .
4.Jakie są Twoje ulubione projektantki?
4. Moje ulubione projektantki to funcake, Rita 22, Ayris10 oraz I- chan 
5.Czym wykonujesz swoje projekty i skąd czerpiesz inspiracje?
5. Projekty wykonuję zazwyczaj kredkami (Bambino, Cricco), żelowymi długopisami (Grand), ołówkiem (Wopex i jeszcze jeden, którego marki nie znam), a czasami zdarza mi się używać farb akwarelowych (GREGERS, z Jyska XD). Inspirację ciągnę ze wszystkiego, dosłownie ;)
6.Jakie jest Twoje ulubione zwierzę? 
6. Oczywiście, że jednorożce XD
7.Jakie już sukcesy osiągnęłaś?
7. Związanych z Lilla Lou- jeszcze żadnych ;)
8.Masz bloga?
8. Nie, nie mam.
9.Jaki jest Twój ulubiony przedmiot? ( w szkole
9. Biologia i Technika, nie mogę się zdecydować >.<
10.Masz rodzeństwo?
10. Mam młodszą siostrę ;)
11.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
11. Heh, z kolorami różnie :) Akurat teraz mam fazę na biały..
12.Jakie są Twoje ulubione kredki?
12. Nie mam ulubionych, sama rysuję słabymi i nie próbowałam kredek jakichś sławnych marek >.<
13.Jak powstał Twój nick?
13. Myślałam nad nową nazwą i nagle wpadło mi do głowy słowo "enigmatyczna" (tajemnicza), właśnie od tego słowa pochodzi mój login :)
                         Dziękuje za wywiad ;)
                                                                            Pozdrawiam <3
                                                               Boovko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz