sobota, 16 maja 2015

Co nas inspiruje? - Poradnik; Nasza wyobraźnia

Siema kociaki! :3
Tak .. tło bloga i to co się na blogu zmieniło to moja zasługa. Nie myślcie, że ja nic nie robię. Jestem tu od dnia w którym założono tego bloga. Nie zawsze mam czas na posty, ale np. bawię się ustawieniami bloga, czcionką, tłem.. Zrobiłam już tak . Zmieniłam tło na America, i pobawiłam się edytorem. Zmieniłam czcionkę itp. Teraz sytuacja się powtórzyła. Czyż ten kociak nie jest uroczy?
Przejdźmy do posta. Wiem, że był już post pt, "Skąd czerpać inspiracje" , ale mój post to "Co nas inspiruje" . Jest mała różnica.
Odpowiadając na pytanie : Co nas inspiruje?
-Inspiruje nas W-S-Z-Y-S-T-K-O ! Dosłownie.  A skąd czerpać inspiracje? Z otaczającego nas świata!
Wystarczy uruchomić wyobraźnię. Dam Wam tutaj mój, stworzony od początku do końca poradnik pt. Nasza wyobraźnia. (NIE ŻYCZĘ SOBIE ABY GO KOPIOWANO!!)
Jak uruchomić naszą wyobraźnię?
Jesteśmy w pokoju. Szukamy jakiegoś pomysłu na pracę. Wystarczy się obejrzeć w koło.Stańcie na środku . Zamknijcie oczy. Wystawcie którąś rękę, tak jakbyście chcieli złapać powietrze, zakręćcie się w koło. Otwórzcie oczy. Na co pokazujecie ręką? W moim przypadku jest to błyszczyk .
Jak dokonać logicznego opisu rzeczy wskazanej palcem?  I jak ona nas zainspiruje?

Zwykły błyszczyk?
Nie sądzę.
Spójrzcie na niego ; Z czym Wam się kojarzy ?
- Błyszczy
-Jest okrągły
-Jest różowy
-Jest podłużny.
Nasza kreacja może ;
-Błyszczeć
-być "okrągła"
-być różowa
-być długa, np. sięgać do ziemi
-Może to być suknia
A teraz rozbierzmy go na części (bez skojarzeń)
Na żółto:
Kapelusz,
Na czerwono:
Suknia.
Jam jest mistrz painta xD
Zobaczmy.. co by tu jeszcze? 
- Jest szklana 
- W sukni można zrobić fakturę szkła :)
- Jest napis HR.
-Można napisać RH lub HR
-Widać taką kreskę "przecinającą" błyszczyk
-Można zrobić taką kreację, na której będą kreski "przecinające" całą suknię.
Już niedługo wstawię link do mojej pracy, wykonanej przy pomocy tego poradnika.
Zapamiętajcie najważniejsze rzeczy do opisu logicznego rzeczy na którą wskazujemy palcem.
A tutaj link do mojej pracy :) http://www.lillalou-teens.pl/artwork/show/id/ii6lkkcaqb64m0
;
Musimy ją dokładnie opisać , a najważniejsze w opisie jest :
-Co nam przypomina
-Z czym nam się kojarzy
-Jaką ma powierzchnię
-Jaki ma kolor (nie zawsze, bo kolor można zmieniać)
Potem wystarczy przedmiot podzielić, a potem narysować kreację :)
Ps. Ściana też jest inspiracją!
-Jest chropowata
-Jest kolorowa
-Jest gładka
-Jest jednobarwna
I tak można do woli.
Mam nadzieję, że Wam pomogłam i, że skorzystacie z tego poradnika, ponieważ dużo się napisałam.
I jeszcze coś chciałabym dodać. Na naszym blogu jest ankieta na redaktorkę miesiąca. Jeżeli chcecie na mnie zagłosować, to proszę bardzo.
                                Dziękuję Wam za wszystko i pozdrawiam cieplutko :)
                                          Wasza Boovko, teraz i zawsze z Wami :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz