sobota, 30 maja 2015

Książka tygodnia

Książka tygodnia..
...?
MANGA!

Wczoraj kupiłam sobie na dzień dziecka, moją pierwszą w życiu (wspaniałą, ekscytującą i porywającą) MANGĘ!!!
Kupiłam też kredki, ale o tym kiedy indziej ^^

Chciałabym napisać recenzję mangi pt. Jak zostałam Bóstwem!?
Zacznę ją od niepoprawnego tytułu i rzeczy, które wkurzają mnie najbardziej

Tytuł, dobrze przetłumaczony na polski, ale pomijając to i patrząc na znaki interpunkcyjne zauważamy błąd.. w postaci ...
!?
To najprawdopodobniej słowa głównej bohaterki, skierowane do nas, a więc, w czym problem?
Ona nas się pyta jak możliwe jest to, że została bóstwem? Gdyby to było pytanie skierowane do nas, byłby sam znak zapytania. A tu, jednak jest wykrzyknik I znak zapytania. Tak więc.. Ona krzyczy do NAS  jak ONA została Bóstwem? Wtedy powinno być napisane, ZOSTAŁAM BÓSTWEM!
Właśnie..
To mnie denerwuje, ale to tylko mały szczegół, którym zaznacza się już niestety cała seria. 
A może to było do przyciągnięcia uwagi?

Teraz przejdźmy do okładki.
To nie oryginalna okładka.
Jej oryginalna okładka jest brzydka i odstraszająca, dlatego została TYM zakryta, nigdzie nawet nie ma jej zdjęć. Jest w morskim kolorze, tytuł ma biały i do tego jest w ciemne - morsko zielone pionowe pasy.. WYGLĄDA JAK WODOROSTY.
Ta NAKŁADKA na Okładkę mi się nawet podoba, jest ciekawa.

Strony
Strony PODOBNO są ponumerowane "aż" 7 razy.. spis treści jest na 1 stronie, ale po co nam on, skoro nie znamy numeracji ? :)

Treść
Nanami Momozono nie ma w życiu lekko. Jej ojciec, hazardzista ucieka z domu i pozostawia córkę z komornikiem... a kończy się na tym, że bezdomna nastolatka błąka się po okolicy. Nanami, nie dość, że ma własnych problemów BARDZO dużo, to postanawia uratować dziwnego mężczyznę przed psem. Ten w podzięce daje jej dom, a jak się potem okazuje - świątynię.
Nastolatka ma przejąć rolę Bóstwa, jednak przystojny lisi Demon ,moja ulubiona postać i sługa, nie toleruje ludzi i nie pozwoli sobie na to, aby jakaś durna ludzka uczennica mieszkała w pałacu.
Czy jeden pocałunek wybawi Nanami z kłopotów?

Bardzo polecam tą mangę. Jest naprawdę świetna.

I na koniec.. ANIME! A dokładniej, Hatsune Miku.
Pozdrawiam Was ciepło i nakłaniam do przeczytania lektury.
TOM 2, zostanie przetłumaczony (może) na początku lipca.
Wasza Boovko :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz