niedziela, 6 grudnia 2015

SR! Jak narysować czarny warkocz ołówkiem? :3

UWAGA KOCHANI!
OD tego posta zależy moja przyszłość i dołączenie do bloga LL!!!
To mój pierwszy i  mam nadzieję nie ostatni post tego typu. Cieszę się , że wpadliście! :)
Przejdźmy do SR. zrobię wszystko tak, jak potrafię :3
1. Rysujemy 2 kreski ołówkiem 4 b.
2.Rysujemy kreskę (może być krzywa) pośrodku.
3. Rysujemy takie jakby "serce" .

4. Rysujemy kolejne serce, tym razem takie jakby spłaszczone :)
5. Rysujemy takie do końca, na samym dole zwężamy.

6. Szykujemy się do rysowania włosów. Potrzebujemy : ołówek 6 i 8 b :)
(jesteście zaszczyceni widokiem ozdób świątecznych na moim biurku :p)
7. Zdjęcie z kierunkiem mi się nie przesłało, ale na kolejnym zaznaczenie prowadzenia ołówka będzie już widoczne. Gdy skończymy rysować włosy (od góry 8 b potem 6 b jak przy łączeniach ombree :3)
Gdy skończymy bierzemy fioletową kredkę i zaznaczamy przejście z płatka na płatek tak jak na rysunku powyżej.
8.Widzicie te kreski u góry po lewej stronie? To na niebiesko to 8 b, a to na fioletowo to 6 b.
Cieniujemy resztę płatków.

9. Przy końcu płatki są ciemniejsze niż na górze (zdjęcie tego nie pokazuje.)
10. Gdy dojdziemy do końca rysujemy kitę. Fiolet to ołówek 8b a niebieski to 6b. Na rysunku przedstawione są kierunki przejścia włosów :)
11. Dochodzimy do finału :) Mam nadzieję, że była to SR szybko i na temat, i że Wam się podobała :)

:3

Pozdrawiam serdecznie !
Wasza Boovko <3



6 komentarzy:

  1. Genialne!
    Chyba zaraz wykorzystam to w praktyce :3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie rysujesz włosy!
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, w końcu będę potrafiła narysować ładnego warkocza :)
    http://kartotekakladys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, na prawdę mi pomogło ^^ Teraz już umiem rysować warkocze ^^ -Mac Arli

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie spróbuje moimi ołóweczkami. Fajny post. Dzięki bardzo.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń