wtorek, 19 maja 2015

Pamiętnik Nastolatki - Książka Tygodnia

Heja kociaki misiaki i co tam tylko chcecie! Mogą być fretki.. szczury.. krety.. (ŻART!)
No dobra. Napiszę pierwszy raz recenzję. I chociaż pisałam już coś podobnego do recenzji to.. nieważne...

Nie przedłużając i bez głupich wstępów. Dzisiaj pierwszy raz recenzja! Jestem molem książkowym.. więc wiecie. Kiedyś nawet chciałam założyć swój własny klub :)

Książka jest bardzo słynna, ma też wiele części. Ja innych nie czytałam, ale przeczytam na pewno!
Książka jest o nastolatce (dokładnie o Natalii, przezywanej Pietruszką), problemach, życiu codziennym, pierwszej miłości... czyli ogółem o mnie XD żarcik..  Jest poświęcona dla nastolatek. Dojrzewamy. Uczymy się życia. Żyjemy .

Książkę wzięłam na podróż do Francji i (jak zgadłyście) przeczytałam ją tam całą !  To około tygodnia było,... około 300 stron. Życie pełne tajemnic i niespodzianek. Złamanych serc i przemyśleń... Życie.

Kurczę.. nie nadaję się na *recenzjonistkę* Nie ma takiego słowa ^^.. ... . ... .
Nie umiem nic o tej książce powiedzieć. Uważam, że warto ją przeczytać, jest zabawna, nieraz smutna.. po prostu - warto.

A no i jeszcze.. tak.. no oczywiście :3
Jeszcze Wam dam piosenkę, którą kocham i która pasuje do tej książki :))
Uwaga!
Ci którzy nie lubią Saszan ;
-Nie puszczać
-Nie odtwarzać
-Nie spamować
-Nie krzyczeć
-Nie reklamować
-Nie hejtować
-Nie kłucić
-Nie słuchać
-Nie nucić.

                                     
Ostrzegałam !
To chyba będzie już na tyle. Żegnam się z Wami na dzisiaj. 
A jeszcze coś! Jak będę pisać recenzje (wątpię w to co piszę) to będę dodawać piosenki. Czeeeść ! <3
Wasza.
I zawsze z Wami.
Boovko ! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz