wtorek, 9 czerwca 2015

Cześć!

Hej, tutaj nowa redaktorka na tym blogu- Massion Art. Na wstępie chciałabym podziękować Akacji. To dzięki Tobie się tu dostałam. Pewnie nikt mnie nie zna, ale to dlatego, że ciągle zmieniam nick, już jakieś 3 razy. Może trochę o sobie:
Mam na imię Julia. Moją pasją jest rysowanie, a ostatnio zaczęłam się trochę interesować fotografią (robieniem zdjęć aparatem w komórce xD). Projektuję w szkicownikach LL i TM. Teraz kilka moich prac a pod nimi daty wykonania :)

                                                                   Styczeń 2015r.
                                                                      Luty 2015r.
                                                                   Marzec 2015r.
                                                                    Czerwiec 2015r.
                                                                    Kwiecień 2015r.
                                                                       Styczeń 2015r.

Wiem, nie projektuję najlepiej, ale myślę, że tragicznie nie jest.

Jak pewnie zauważyliście, przy niektórych pracach napisane jest ''myemma'',lub''Nessy :3''. Mówiłam wcześniej, że często zmieniałam nick więc ''Nessy :3'' to był mój poprzedni nick a ''myemma'' to moja nazwa na LL.

Skoro mówiłam, że interesuję się fotografią to (amatorskie zdjęcia robione telefonem xd) :

                                                                            Różaaa *-*
                                         Wszystkie zdjęcia poniżej przedstawiają tą różę na górze xd
                                                          tylko, że w innych efektach i odległości

                                                         




Nie wolno kopiować i rozpowszechniać zdjęć bez mojej zgody!


                                                                                                                     
 To już koniec, pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz