wtorek, 9 czerwca 2015

[Rysunki] Pirenejski pies górski

Cześć!!!

Jak Wam mija szkoła? Zalewają Was sprawdzianami i na każdej lekcje pytają żeby wystawić oceny?
Ja ostatnio trochę rysuję, a ostatnia moja praca to pies rasy Pirenejski Górski. Szczerze nie wiem za dużo o tej rasie, po prostu mam książkę o psach, a że MarcysiaBush z bloga "Artystyczne ciekawostki Marcysibush" zrobiła "how to draw" białej sierści postanowiłam trochę się do tego zastosować, użyć jej, tzn. nie tak dosłownie po talentu mam 1/100, ale zastosowałam się do wskazówek, że tak naprawdę cienie na psiej sierści nie są wszystkie czarne i szare, ale też niebieskie, granatowe, fioletowe a światło żółte. Trawę i tło robiłam tak na szybko, bo jechałam do Multikina na "Ups, arka odpłynęła" (taak, ja dziecinna :)). Ogólnie czas to tak z 2 godziny. Kredki: jasnozielona, ciemnozielona, zgniłozielona, czarna, żółta, czerwona, pomarańczowa, niebieska, ciemnoniebieska, różowa } Koh-i-Noor 24, granatowa, fioletowa, żółta } Bic Tropicolors 2, żółta Pelikan.
A to właśnie mój piesek :)



A tu moje ostatnie prace od najstarszej do najnowszej. Po kolei: 
1. Dziewczyna ołówkiem i kredką,
2. Takie coś koloroweee,
3. Pani z gumą (na dzień mamy, ale nie podobała jej się guma xD),
4. Rusałki na konkurs Ilojleen,
5. Geisha (cienkopis + pastele),
6. Sweet Margaret ( marker + k. akwarelowe)
7. Pieseł :)




To ja już kończę, bo robi się pop corn :) 
Moshi Art

1 komentarz: