środa, 24 czerwca 2015

Hot or not- ocenianie prac z LLT #1


Hej!

Jak może zauważyłyście/liście, w ten piątek jest już koniec roku szkolnego. Ja, po wakacjach idę do piątej klasy szkoły podstawowej (czyt. podstawówki xd). Jak już mówimy (piszę* bo zapewne nikt tego nie czyta) o tym, to może zobaczycie jakie mam oceny :)
  Powiem wam, że starałam się o dobre stopnie:

j. polski-5
historia-5
j. angielski-5
matematyka-5 
przyroda-5
muzyka-6
plastyka-6
religia-6
zajęcia techniczne-5
zajęcia komputerowe-5
wych. fizyczne- 5
 
Oj, Julka! Przecież nie o tym ma być post! 
Zacznijmy już! Zasady są takie: wybieram sobie/ zgłaszacie w komentarzach (zależy czy będą jakieś zgłoszenia) 5 prac z LLT (każdy może zgłosić jedną pracę), a ja oceniam te projekty. 
Dzisiaj będę sama wybierać (w tym poście tylko 3 ale w następnym będzie 5)
1. Praca Melody
 ,,Suknia 19 wiek :)''

Włosy- bardzo ładny koczek, szkoda, że jest lekko obrysowany  4,5/5
Strój-widać dużo włożonej pracy, wszystko przemyślane. Jak najbardziej 5/5
Dodatki-niebieskie rękawiczki i make-up jak najbardziej tu pasują. Jednak mogłyby być dłuższe (?) 4,5/5
Cieniowanie- naprawdę wszystko pięknie wycieniowane, szczególnie sukienka, z twarzą lekko gorzej 4,5/5
Kolorystyka- zielony, żółty- jak najbardziej okey. Trochę niebieskiego ożywia projekt- 4,5/5
Projekt zyskał  23/25 pkt. Jest jak najbardziej HOT.

2. Projekt nicol_super_star
 ''summer time!;) kreacja na gorące lato:)''

Włosy-piękne *O* a ten kolor, refleksy 5/5
Strój- brak słów. Te wzory.... kocham, kocham! 5/5
Dodatki- cudny make-up, ale przydałaby się jakaś bransoletka 4,5/5
Cieniowanie- śliczneee <3 szczególnie twarz, fryzura i wzory na sukience. Oczywiście 5/5
Kolorystyka- kolorowo. To właśnie kojarzy mi się z laaatem 5/5
Projekt zyskał 24,5/25 pkt i oczywiście jest HOT

3. Projekt Ayris10
''Superbohaterka''

 

Włosy- jak najbardziej ładne. 5/5
Strój- bardzo fajny, przemyślany strój. W sam raz dla superbohaterki. 5/5
Dodatki- maska, rękawiczka i peleryna fajnie współgrają 4,5/5
Cieniowanie- wszystko super wycieniowane, 5/5
Kolorystyka- fiolet, róż. Jak najbardziej udane połączenie 5/5
Projekt zyskał 24,5/25 punktów i jest HOT.

 To tylko moja ocena, moje zdania. Każdy pewnie myśli inaczej o tych projektach.
                   *TO NIE HEJTY, TO MOJE OPINIE*

To by było na tyle. Zapraszam do komentowania i zgłaszania się do ''Hot or not #2''






7 komentarzy:

  1. chciałabym zgłosić tę prace: http://www.lillalou-teens.pl/artwork/show/id/1ma9g07ag90ocg

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam się podpisać XD jestem Ratilove

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę spytać, to była pozytywna czy negatywna opinia?

      Usuń
    2. Ani to ani to. Po prostu nie zrozumiałam i zgłosiłam pracę Catty. A tak to moja praca: http://www.lillalou-teens.pl/artwork/show/id/87fb4ejf3jf686

      Usuń
  4. Ja też po wakacjach idę do piątej klasy :) Fajny post ♥

    OdpowiedzUsuń