środa, 1 lipca 2015

Hot ot not- ocenianie prac z LLT #2

                                                                            Czeeść!
Yeah, wakacje!!! Wreszcie.
Ależ jam się cieszę. A tak szczerze...
Jakoś za bardzo tych wakacji nie czuję. Nie wiem czemu, znaczy oczywiście cieszę się dwumiesięczną przerwą od szkoły taak. Może to dlatego, że jeszcze nigdzie nie wyjechałam.
No dobra, co ja będę Was (czyt. mnie bo nikt tego nie czyta) zanudzać. Zaczynamy ocenianie prac!

W komentarzach zgłosiły się dwie osoby; czyli muszę wybrać jeszcze trzy prace z LLT.

1. Projekt Ratilove
''Moja najładniejsza praca na summer time''


Włosy- bardzo ładne włosy, nie mam się do niczego przyczepić 5/5
Strój- Ładny top w palmy założony na zieloną podkoszulkę (?) i spodenki są jak najbardziej fajnym połączeniem 4,5/5
Dodatki- śliczna żółta kokardka (bardzo lubię kokardki), kolczyki, bransoletka, naszyjnik i pasek do spodni i lizak xd. Więc tak:  kokardka- jak najbardziej ok. Kolczyki- są ładne, naszyjnik- myślę, że tu jest trochę niepotrzebny. Bransoletka- ogólnie ok, ale w innnym kolorze byłaby lepsza i pasek do spodni- nie wiem czy potrzebny. Ogólnie mówiąc- myślę, że trochę przesadziłaś z dodatkami (sorry, ja nie lubię zbyt dużo). 3,5/5
Cieniowanie- bardzo ładnie cienie.5/5
Kolorystyka- myślę, że trochę za dużo tych kolorów. Wiem, jest to kolor na lato ale tak jak wcześniej sorry, ja nie lubię zbyt dużo. 4,5/5
Projekt zyskał *chwila Massion idzie po kalkulator xd* 22,5/25 punktów i jest HOT, jednak najwięcej poleciało za te dodatki.

2. Projekt Moshi
''Summer Time''



Włosy- fajne kolorowe (różowo niebieskie) włosy 5/5
Strój- top we wzorki i spodnie w palmy są ok, jednak ja nie lubię za dużo wzorów... 4/5
Dodatki- naszyjnik jak najbardziej tu pasuje- 5/5
Cieniowanie- tak jak w pierwszej pracy nie mam do czego się przyczepić- 5/5
Kolorystyka- tak jak w pierwszym projekcie trochę za dużo... wiem, że to lato i w ogóle ale 4,5/5
Projekt zyskał *nie, już nie idę po kalkulator, sama jestem w stanie to obliczyć (chyba)* 23,5/25 punktów i jest HOT.

3. Projekt Krikri66
''Jestem nawet zadowolona z tej pracy. Dedykuje wszystkim użytkowniczkom :)''

Włosy- ładne, brązowe włosy- 5/5
Strój- bardzo fajnie połączona spódnica z górną częścią. 5/5
Dodatki- opaska jak najbardziej jest ok 5/5
Cieniowanie- wszystko pięknie wycieniowane- 5/5
Kolorystyka- róż, pomarańcz, trochę żółtego, czarny 5/5
Projekt zyskał 25/25 punktów i jest jak najbardziej HOT.

Oj, piszę tego posta już od godziny *idę po picie* już jestem.

4. Projekt nicol_super_star
 ''summer time''

Włosy- śliczne 5/5
Strój- krótki top i zwiewna spódnica to jest to! 5/5
Dodatki- opaska(?) na włosy i pasek wspaniale pasują 5/5
Cieniowanie- ślicznie- 5/5
Kolorystyka- jak najbardziej fajna 5/5

5. Projekt marmurka_art
''Taki plażowy strój ! :)''

Włosy- brązowe włosy- 5/5
Strój- fajny strój kąpielowy 5/5
Dodatki- naszyjnik, opaska są jak najbardziej przydatne- 5/5
Cieniowanie- fajnie wycieniowana całość- 5/5
Kolorystyka- jest ok- 4,5/5
Projekt zyskał 24,5/25 i jest HOT.

To już koniec przypominam, że możecie się zgłaszać do Hot ot not- ocenianie prac z LLT #3 do 6 lipca.
Pozdrawiam, (o ile ktoś to czyta)














PS. Gra ktoś w MSP? Możecie oglądać mi filmy, seki, arty, looki, zdjęcia. Mój nick tam: korczaczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz