poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Żyję. Wyjaśnienia, misz-masz i pogadanka...

Hej.

No kto to? Oczywiście Massion.
Ta, która nie pisała ponad miesiąc.
Ostatniego posta napisałam 1 lipca. Dziś mamy 3 sierpień i co? Dwa posty przez cały lipiec. Dlaczego?

Od 19 do 26 lipca nie byłam w stanie napisać, ponieważ byłam nad morzem, gdzie po prostu nie miałam czasu. Ale reszta? Co Massion (super nick sobie wymyśliłam c' nie? Czasem czytam go 'Maszyna' xdd bo podobnie się piszę xd) zapomniała o blogu? Ona w ogóle żyje?
TAK. Żyję, dobrze się czuje.
Może zauważył ktoś, że jestem też redaktorką na blogu LL na okres próbny? Wiecie, muszę się starać pisząc tam, bo zależy mi, żeby przyjęli mnie na stałe, ale nie o tym mowa.

Wiem, że nie pisałam.
Trochę zapomniałam, nie miałam weny.
Tak, to jest moje wytłumaczenie.
Zastanawiam się bardzo mocno nad odejściem z tego bloga. I chyba tak zrobię....
Ale nie tylko ja 'zapuściłam' się w pisaniu postów... Ostatni napisany był 9 lipca.... Za nie cały tydzień będzie miesiąc od niego. Wiem, że macie swoje blogi, zajęcia itp. ale ten blog upada. Nie wiem, czy ktoś oprócz nas redaktorek czyta go. Serio, niedługo odejdę. Myślę, że za jakiś tydzień max mnie tu nie będzie.... Bez sensu jest bycie tu, jak nie piszę się postów. Zabieram cenne miejsce, które może ktoś by chciał zająć. Nie wiem, co się stanie z blogiem. Nie wiem, nie mam pojęcia.
Nie wyrabiam z dwoma blogami, a niektórzy czasem piszą na pięciu. Już 3 sierpień, zaraz zacznie się szkoła :'( wiecie, to odrabianie lekcji, same lekcje, kartkówki (szczególnie niezapowiedziane), sprawdziany, klasówki. A do tego na prawie sam początek września test z matmy z poprzedniej klasy :'( . Ale nie o szkole, tu o powodach mojego odejścia. Nawet nie chcę mi się pisać tego posta... W ogóle czyta go ktoś? Nie sądze. Nie wiem w ogóle co napisać. Podsumowując: nie pisałam ponieważ -na górze macie. Myślę o- też tam macie.

No to koniec posta

-Massion (Jesus, nie mogłam sobie wymyślić innego nicku?)
PS: Jak już się tu znalazłaś/eś napisz koma.
A kto wytrwał do końca posta? Chyba tylko ja :')
PS2: Wie ktoś co z Boovko? Nie ma jej ostatnio na LL, i na tym blogu... O CO CHODZI?!

5 komentarzy:

  1. Ja to przeczytałam. Też mam czasem chwile zwątpienia odnośnie pisania na blogach, ale zwykle wierze, że będzie lepiej (y) a

    OdpowiedzUsuń
  2. Boovko pisała nie dawno że odchodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. No co? Noe wiedzialam, że mam tyle fanek! Haha m nie ma to jak znikać na parę. ... chwil?
    Boovko. .
    TAK TO JA !

    OdpowiedzUsuń
  4. No co? Noe wiedzialam, że mam tyle fanek! Haha m nie ma to jak znikać na parę. ... chwil?
    Boovko. .
    TAK TO JA !

    OdpowiedzUsuń