sobota, 8 sierpnia 2015

Koniec

Hej, tak jak zauważyliście, albo i nie tu Massion.

Mam nadzieję, że czytaliście poprzedniego mojego posta a jeśli nie to tu macie link.
Chciałabym poinformować, że odchodzę.
Znajdziecie mnie (na nazwach będę dawać linki, więc możecie kliknąć)
Na LL
Na blogu LL (do końca sierpnia, dalej nie wiadomo)
Na MSP pod nickiem korczaczka
Na TFM chociaż już nie wchodzę, ale może kiedyś... Pod nickiem Myszkalora
To by było chyba na tyle. Jeśli coś w porę (tzn. przed moim usunięciem) mi się przypomni, dam link
Usunę się może jutro.
Pozdrawiam wszystkich, mam nadzieję, że blog nadal będzie istniał.
Po raz ostatni żegnam Was
















EDIT: Jest 10.08 teraz usuwam się z bloga.
Papapapa c:





2 komentarze:

  1. Usuwasz się? To w takim razie też odchodzę. Bay!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam się z tego bloga, ale na LL zostaję..
      To ja Massion, tylko zmieniłam nick
      -Massion

      Usuń