środa, 11 listopada 2015

Odchodzę czy zostaję?

Ostatnio dużo się zmieniło, sama nawet nie wiem  co powiedzieć, ani jak zacząć.. ale nie wypada odchodzić bez pożegnania, dlatego... piszę tego posta.
Nie wiem czy zostać, bo nie mam pomysłów na posty, nikt mnie nie lubi, nie komentuje, nie ocenia...
to trochę takie... niefajne .
Zawsze gdy się staram nikt tego nie docenia. Klapa.
Nie mam o czym pisać - sr nie zrobię, bo za brzydkie rysunki,  Designer nie zrobię bo nie umiem, Inspiracji nie zrobię, bo nikt nie ogląda, kawałów nie wstawię bo są nudne, recenzji książek nie, bo mam już blog o książkach http://podrozksiazkach.blogspot.com/   (serdecznie zapraszam) ...
Nie wiem co robić, co pisać , co wstawiać bo i tak nikogo to nie obchodzi. Na tym blogu już nawet nie ma świeżych postów! Ostatni świeży był w trakcie wakacji. Czy to nie skandal? Było tak dobrze i nagle wszystko upadło.
Może jako "Psycholog Lilla Lou " (zaczyna mnie to śmieszyć) będę wstawiać różne testy, ciekawostki i quizy? Np. Test : Jak siebie postrzegam?
Czy to dobry pomysł? No bo jak nie to.. z wielkim bólem serca... ale, chyba nie będę już pisać postów na tym blogu..
Co o tym myślicie?
Wasza i tylko Wasza
Boovko :3

5 komentarzy:

  1. Nie wolno ci Boovko przestać pisać rozumisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och nie Boovko znów popadasz w depresję?

    OdpowiedzUsuń
  3. No to nie wiem, czy to dobry pomysł? Może będę te testy wstawiać i wgl... taki misz masz xxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem (napiszę) Ci, że tak naprawdę to nie mam żadnej porady dla Ciebie, bo ja odkąd napisałam notkę pożegnalną nie czytam tego bloga (i jak na razie nie mam zamiaru). Myślę, że znajdą się osoby, które będą czytać Twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też całkowicie zapomniałam o tym blogu :D

    OdpowiedzUsuń