środa, 20 maja 2015

Anulak224- czyli czy będę czy mnie nie będzie?

No więc tak. Jestem Anulak224 i nie wiem czy mnie znacie czy nie. Jeśli tak to świetnie jeżeli nie to nic się nie stało.  Na tym blogu chciałam umieszczać rysunki ale jak to ze mną jest nie rysuję aktualnie zbyt wiele. Czemu? Odpowiedź jest prosta: SZKOŁA.
Dlatego też moje posty będą naprawdę rzadko. Musze jeszcze publikować posty na oficjalnym blogu lilla lou a z tym trochę roboty jest :)

Skoro już wszystko omówiłam przechodzę do najważniejszego
O czym będą moje posty?

- najczęściej po prostu moje rysunki:)
- recenzje kredek

- bardzo rzadko szkoły rysowania.


Pierwsza recenzja to może będą POLYVOLOR PORTRAIT.

A dzisiaj żeby nie było pusto kilka pięknych projektów z lilla lou teens.















Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz